äta sorger??

Jag läste på msn.se att vissa äter upp sina sorger.. alltså äter när de är deppiga!! det förvånar mig otroligt!! jag tycker synd om alla er  som gör det....Jag vill bara berätta att det gör iaf inte jag!! JAG äter när jag är lycklig.Och jag äter nästan jämt och det måste ju betyda att jag nästan jämt är lycklig. Fast nu när jag tänker på det så betyder inte detta att jag inte äter när jag är olycklig.. ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN.. fast man kan ju äta ihjäl sig också.. det skulle kanske inte vara så kul... men från den positiva sidan så är det iallafall en bra avslutning på livet....eller?......

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sant det du säger!

2009-04-15 @ 21:02:56
URL: http://loveisa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0