Dag 2

Hejsan!
Vaknade vid kvart i tolv idag, skafferiet var tomt så jag gick och handlade lite. Hade inte riktigt planerat innan vad jag skulle köpa så jag tog bara vad jag var sugen på,
600g chips Sour Cream & Onion ofc!
Lite småplock lösgodis
Två ciabata
100 g choklad
1 avocado
En påse JÄTTEN choklad rån
En cola
En Portello
En vaniljfylld munk
En smörcroissant
En toscasnäcka
Helt okej lunch tycker jag e lite småtrött men annars är läget guld<3

Dages....

Hissar...
ICA:s hembak! Som ni ser så köpte jag en heldel därifrån, jag tycker det e super!!!Jag menar om jag är sugen på både croissanter och bullar så pallar man inte baka båda, då är det bara att gå till ICA liksom! Fast jag har inte hunnit prova den nya mozartcroissanten ännu den verkar smarrigt!

Dissar....Skärtorsdagen! Varför ska man gå till någon annan och få godis man inte tycker om? Vore bättre med typ internationella godisdagen och alla köpte och åt de godiset de vill ha!

Pussaaar!<3

Kommentarer
Postat av: kajsaa

mums!

2009-04-11 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0